Jak oszczędzać na zakupach – poznaj sprawdzone sposoby
30 lipca 2020Chcesz odpowiednio rozdysponować pieniądze z domowego budżetu, aby starczyło „do pierwszego”? A może zbierasz pieniądze, by pozwolić sobie na odrobinę przyjemności i kupić...
Płatności kartą płatniczą, płatności internetowe i transakcje BLIKiem są coraz bardziej popularne. Co powinien wiedzieć przedsiębiorca, który planuje udostępnić te metody płatnicze swoim klientom?
Transakcje bezgotówkowe zdobywają coraz większą popularność. Klienci dokonując płatności chętnie posługują się kartą płatniczą, zwłaszcza zbliżeniową, a także telefonem komórkowym. Z kolei robiąc zakupy przez internet bez problemów są w stanie opłacić swój zakup kartą lub przelewem.
Możliwość płacenia bezgotówkowo jest dla wielu klientów dużym udogodnieniem. Cenią oni sobie szybkość, komfort i wygodę, jaką dają terminale płatnicze w punktach handlowo-usługowych. Problemem okazuje się ich brak np. na targach, bazarach, w warzywniakach czy salonach fryzjerskich i kosmetycznych. Wówczas, by dokonać zakupu lub skorzystać z danej usługi, klient zmuszony jest szukać najbliższego bankomatu, wypłacić gotówkę i wrócić do danego punktu.
Terminale płatnicze dają też wiele udogodnień samym przedsiębiorcom. Dzięki nim nie ma konieczności wożenia utargu do banku, przechowywania gotówki w kasie i niebezpieczeństwa przyjęcia fałszywych banknotów. Terminale płatnicze pozwalają także skrócić kolejki, usprawnić obsługę i poprawić wizerunek firmy. Przedsiębiorstwo, które udostępnia terminale płatnicze, postrzegane jest bowiem jako nowoczesne i przyjazne klientom.
Istnieją różnego rodzaju terminale płatnicze. Właściciel firmy, decydując się na instalację terminala płatniczego, powinien uwzględnić rodzaj urządzenia i dostosować go do swoich potrzeb.
Terminale stacjonarne idealnie sprawdzają się np. w punktach kasowych. Znajdują zastosowanie w sklepach czy urzędach. Są niezawodne, wydajne i wytrzymałe. Przyjmują płatności wszystkimi typami kart płatniczych, zarówno tymi wyposażonymi w chip, pasek magnetyczny, jak i moduł Near Field Communication do płatności zbliżeniowych. Obsługa terminali stacjonarnych jest łatwa, intuicyjna, a podświetlenie urządzenia sprawia, że mogą być one używane w każdych warunkach oświetleniowych.
Przenośne terminale płatnicze idealnie sprawdzają się natomiast w takich miejscach jak hotele, restauracje czy firmy cateringowe, gdzie charakter świadczonych usług wymaga dotarcia z terminalem bezpośrednio do klienta. Urządzenia te świetnie sprawdzają się również w przypadku osób, które nie mają stałego miejsca prowadzenia biznesu lub prowadzą działalność sezonowo. Chcesz wiedzieć więcej na temat dostępnych terminali płatniczych? Wejdź na https://www.eservice.pl/strona-startowa/ i poznaj ofertę lidera na rynku akceptacji kart płatniczych i rozliczeń transakcji elektronicznych w Polsce.
Artykuł sponsorowany
0Komentarze